I requisiti di l'imballaggio di l'alimentu per animali domestici diventanu a spina dorsale di l'industria, cumu ponu e cumpagnie di imballaggio di l'alimentu per animali domestici ottene a sustenibilità di l'imballaggio?

U mercatu di l'animali domestici hà cunnisciutu un sviluppu in piena espansione in l'ultimi anni, è secondu e statistiche, si prevede chì l'alimentu per animali domestici di a Cina righjungerà circa 54 miliardi di dollari in u 2023, classificandosi secondu in u mondu.

À u cuntrariu di u passatu, l'animali domestici sò avà più un "membru di a famiglia". In u cuntestu di i cambiamenti in u cuncettu di pruprietà di l'animali domestici è di l'elevazione di u statutu di l'animali domestici, l'utilizatori sò disposti à spende di più in l'alimentu per animali domestici per prutege a salute è a crescita di l'animali domestici, l'industria di l'alimentu per animali domestici in generale, a tendenza hè bona.

À u listessu tempu, l'imballu è u prucessu di l'alimentu per animali domestici tendenu ancu à diversificà si, da e prime lattine metalliche cum'è principale forma d'imballu, à l'estrusione di sacchetti; strisce miste; scatule metalliche; lattine di carta è altri tipi di sviluppu. À u listessu tempu, a nova generazione diventa a principale pupulazione di pruprietà d'animali domestici, sempre più cumpagnie attraenu i ghjovani fucalizendu si nantu à l'ambiente, cumpresi riciclabili; biodegradabili; compostabili è altri più rispettosi di l'ambiente è mantenenu un bonu aspettu è prestazioni di i materiali d'imballu.

Ma à u listessu tempu, cù l'espansione di a scala di u mercatu, u caosu industriale hè ancu apparsu pianu pianu. A sicurezza alimentaria di a Cina per u cuntrollu di u populu hè sempre più perfetta è stretta, ma l'alimentu per animali domestici hà sempre assai spaziu per u prugressu.

U valore aghjuntu di l'alimentu per animali domestici hè assai cunsiderabile, è i cunsumatori sò più disposti à pagà per i so amati animali domestici. Ma cumu guarantisce a qualità di l'alimentu per animali domestici cù un valore elevatu? Per esempiu, da a cullezzione di materie prime; l'usu di ingredienti; u prucessu di pruduzzione; e cundizioni sanitarie; u almacenamentu è l'imballu è altri aspetti, ci sò norme è standard di guida chjari da seguità è cuntrullà? E specificazioni di l'etichettatura di i prudutti, cum'è l'infurmazioni nutrizionali, e dichjarazioni di l'ingredienti è l'istruzzioni di almacenamentu è manipulazione, sò chjare è faciuli da capisce per i cunsumatori?

01 Regolamenti di sicurezza alimentaria

Regolamenti di sicurezza alimentaria per animali domestici di i Stati Uniti

Recentemente, l'Associazione Americana di i Funzionari di u Cuntrollu di l'Alimenti (AAFCO) hà rivedutu in prufundità i Regolamenti Modellu per l'Alimenti per Animali Domestici è l'Alimenti Speciali per Animali Domestici - novi requisiti di etichettatura per l'alimenti per animali domestici! Questa hè a prima aghjurnazione maiò in quasi 40 anni! Avvicina l'etichettatura di l'alimenti per animali domestici à l'etichettatura di l'alimenti umani è hà cum'è scopu di furnisce coerenza è trasparenza per i cunsumatori.

Regolamenti giapponesi nantu à a sicurezza di l'alimentu per animali domestici

U Giappone hè unu di i pochi paesi in u mondu chì hà promulgatu una lege specifica per l'alimentu per animali domestici, è a so Legge nantu à a Sicurezza di l'Alimentazione per Animali Domestici (vale à dì, a "Nova Legge per Animali Domestici") hè più esplicita in u so cuntrollu di a qualità di a pruduzzione, cum'è quali ingredienti ùn sò micca permessi di esse aduprati in l'alimentu per animali domestici; requisiti per u cuntrollu di i microrganismi patogeni; descrizzioni di l'ingredienti di l'additivi; a necessità di categurizà e materie prime; è descrizzioni di l'ubbiettivi alimentari specifichi; L'origine di l'istruzzioni; indicatori nutrizionali è altri cuntenuti.

Regolamenti di l'Unione Europea nantu à a sicurezza di l'alimentu per animali domestici

EFSA L'Autorità Europea per a Sicurezza Alimentare regula u cuntenutu di l'ingredienti utilizati in l'alimentazione animale è a cummercializazione è l'usu di l'alimentu animale. Intantu, a FEDIAF (Associazione Europea di l'Industria di l'Alimentazione Animale) stabilisce norme per a cumpusizione nutrizionale è a pruduzzione di l'alimentu per animali domestici, è l'EFSA stabilisce chì e materie prime di i prudutti nantu à l'imballu devenu esse descritte cumpletamente secondu e so categurie.

Regolamenti canadiani nantu à a sicurezza di l'alimentu per animali domestici

L'CFIA (Agenzia Canadese d'Ispezione Alimentare) specifica i requisiti di u sistema di qualità per u prucessu di pruduzzione di l'alimentu per animali domestici, cumprese l'istruzzioni specifiche chì devenu esse dichjarate per tuttu, da l'acquistu di materie prime; almacenamentu; prucessi di pruduzzione; trattamenti di sanitizazione; è prevenzione di l'infezioni.

L'etichettatura tracciabile di l'imballaggi di alimenti per animali domestici hè un supportu tecnicu indispensabile per un cuntrollu più perfettu.

02 Novi Requisiti per l'Imballaggio di l'Alimentazione per Animali Domestici

À a riunione annuale di l'AAFCO in u 2023, i so membri anu vutatu inseme per aduttà nuove linee guida di etichettatura per l'alimentu per cani è l'alimentu per gatti.

I Regolamenti AAFCO rivisti nantu à l'Alimentazione di l'Animali Domestici è l'Alimentazione Speciale di l'Animali Domestici anu stabilitu novi standard per i pruduttori è i distributori di alimenti per animali domestici. I prufessiunali di a regulazione di l'alimentazioni in i Stati Uniti è in Canada anu travagliatu cù i cunsumatori è i prufessiunali di l'industria di l'alimentazioni per animali domestici per sviluppà un approcciu strategicu per assicurà chì l'etichettatura di l'alimentazioni per animali domestici furnisce descrizzioni di i prudutti più cumplete.

"U feedback chì avemu ricevutu da i cunsumatori è i cunsiglieri di l'industria in tuttu u prucessu hè statu una parte impurtante di i nostri sforzi di miglioramentu collaborativu", hà dettu Austin Therrell, direttore esecutivu di l'AAFCO. Avemu dumandatu l'input di u publicu per amparà di più nantu à i cambiamenti à l'etichettatura di l'alimentu per animali domestici. Migliurà a trasparenza è furnisce informazioni più chjare in un furmatu faciule per u cunsumadore. I novi imballaggi è etichettature saranu chjaramente definiti è faciuli da capisce. Questa hè una grande nutizia per tutti noi, da i pruprietarii è i pruduttori di animali domestici à l'animali stessi".

Cambiamenti chjave:

1. l'introduzione di una nova tavula di informazioni nutrizionali per l'animali domestici, chì hè stata riurganizata per esse più simile à l'etichette di l'alimenti umani;

2, un novu standard per e dichjarazioni d'usu previstu, chì richiederà à e marche d'indicà l'usu di u pruduttu in u terzu inferiore di l'imballu esternu, facilitendu a comprensione di i cunsumatori di cumu aduprà u pruduttu.

3, Cambiamenti à e descrizzioni di l'ingredienti, chì chjarificheghjanu l'usu di una terminologia coerente è permettenu l'usu di parentesi è nomi cumuni o usuali per e vitamine, è ancu altri obiettivi destinati à rende l'ingredienti più chjari è più faciuli da ricunnosce per i cunsumatori.

4. struzzioni di manipulazione è almacenamentu, chì ùn sò micca ubligatorie per esse affissate nantu à l'imballu esternu, ma AAFCO hà aggiornatu è standardizatu icone opzionali per migliurà a coerenza.

Per sviluppà queste nuove regulazioni di etichettatura, l'AAFCO hà travagliatu cù i prufessiunali di a regulazione di l'alimenti per animali è animali domestici, i membri di l'industria è i cunsumatori per sviluppà, raccoglie feedback è finalizà l'aghjurnamenti strategichi "per assicurà chì l'etichette di l'alimenti per animali domestici furniscenu una visione più cumpleta di u pruduttu", hà dettu l'AAFCO.

L'AAFCO hà permessu à i pruduttori di prudutti per animali domestici un eccessu di sei anni per incorporà cumpletamente i cambiamenti di etichettatura è imballaggio in i so prudutti.

03 Cumu i Giganti di l'Imballaggi di l'Alimenti per Animali Domestici stanu ottenendu a Sustenibilità in l'Imballaggi di l'Alimenti per Animali Domestici

Recentemente, un trio di giganti di l'imballaggi per alimenti per animali domestici - Ben Davis, direttore di produttu per l'imballaggi in sacchetti in ProAmpac; Rebecca Casey, vicepresidente senior di vendite, marketing è strategia in TC Transcontinental; è Michelle Shand, direttrice di marketing è ricercatrice per Dow Foods è Specialty Packaging in Dow. anu discuttu e sfide è i successi in u passu versu imballaggi più sustenibili per alimenti per animali domestici.

Da i sacchetti di film à i sacchetti laminati à quattru anguli à i sacchetti tessuti in polietilene, queste cumpagnie offrenu una vasta gamma di prudutti, è stanu cunsiderendu a sustenibilità in tutte e so forme.

Ben Davies: Duvemu assolutamente aduttà un approcciu à parechje sfaccettature. Da induve simu in a catena di valore, hè interessante vede quante cumpagnie è marche in a nostra basa di clienti volenu esse sfarenti quandu si tratta di sustenibilità. Parechje cumpagnie anu obiettivi chjari. Ci hè una certa sovrapposizione, ma ci sò ancu differenze in ciò chì a ghjente vole. Questu ci hà purtatu à sviluppà parechje piattaforme per pruvà à affruntà i diversi obiettivi di sustenibilità chì esistenu.

Da una perspettiva di imballaggi flessibili, a nostra priorità principale hè di riduce l'imballaggi. Quandu si tratta di cunversioni da rigidu à flessibile, questu hè sempre beneficu quandu si esegue un'analisi di u ciclu di vita. A maiò parte di l'imballaggi di l'alimentu per animali domestici sò digià flessibili, dunque a quistione hè: chì vene dopu? L'opzioni includenu fà chì l'opzioni à basa di film sianu riciclabili, aghjunghjendu cuntenutu riciclabile post-consumu è, da u latu di a carta, spinghje per suluzioni riciclabili.

Cum'è aghju dettu, a nostra basa di clienti hà scopi diversi. Anu ancu diversi furmati d'imballaggio. Pensu chì hè quì chì ProAmpac hè pusizionata in modu unicu trà i so pari in termini di a diversità di i diversi prudutti chì offre, in particulare in l'imballaggio di l'alimentu per animali domestici. Da i sacchetti di film à i quad laminati à i sacchetti di polietilene tessutu à i sacchetti di carta SOS è pizzicati, offremu una vasta gamma di prudutti è ci concentremu nantu à a sustenibilità in tutti i settori.

L'imballu hè assai attraente in termini di sustenibilità. Oltre à questu, assicura chì e nostre operazioni diventanu più sustenibili è chì massimizemu u nostru impattu in a cumunità. L'autunnu scorsu, avemu publicatu u nostru primu rapportu ESG ufficiale, chì hè dispunibule nantu à u nostru situ web. Sò tutti questi elementi chì si riuniscenu per esemplificà i nostri sforzi di sustenibilità.

Rebecca Casey: Iè. Quandu si guarda à l'imballaggi sustenibili, a prima cosa chì si guarda hè: pudemu aduprà materiali megliu per riduce e specifiche è aduprà menu plastica? Benintesa, facemu sempre què. Inoltre, vulemu esse 100% polietilene è avè prudutti riciclabili nantu à u mercatu. Stemu ancu guardendu materiali riciclati post-consumu, è stemu parlendu cù parechji pruduttori di resina di materiali riciclati avanzati.

Avemu fattu assai travagliu in u spaziu compostabile, è avemu vistu un certu numeru di marche chì fighjanu questu spaziu. Dunque, avemu un approcciu à trè punte induve useremu cuntenutu riciclabile, compostabile o incorporeremu cuntenutu riciclatu. Ci vole veramente tutta l'industria è tutti in a catena di valore per creà imballaggi compostabili o riciclabili perchè duvemu custruisce l'infrastruttura in i Stati Uniti - soprattuttu per assicurà chì sia riciclatu.

Michelle Shand: Iè, avemu una strategia di cinque pilastri chì principia cù a cuncepzione per a riciclabilità. Stemu allargendu i limiti di prestazione di u polietilene per mezu di l'innuvazione per assicurà chì i filmi monomateriale, interamente in PE, soddisfinu a processabilità, a barriera è l'attrattiva di scaffale chì i nostri clienti, i pruprietarii di marche è i cunsumatori si aspettanu.

A cuncepzione per a riciclabilità hè u Pilastru 1 perchè hè un prerequisitu necessariu per i Pilastri 2 è 3 (Riciclaggio Meccanicu è Riciclaggio Avanzatu, rispettivamente). A creazione di un film di materiale unicu hè cruciale per massimizà u rendimentu è u valore di i prucessi di riciclaggio meccanichi è avanzati. Più alta hè a qualità di l'input, più alta hè a qualità è l'efficienza di l'output.

U quartu pilastru hè u nostru sviluppu di u bioriciclaggio, induve cunvertemu e fonti di rifiuti, cum'è l'oliu di cucina usatu, in plastiche rinnuvevuli. Cusì, pudemu riduce significativamente l'impronta di carbone di i prudutti in u portafogliu Dow senza influenzà u prucessu di riciclaggio.

L'ultimu pilastru hè u Low Carbon, in u quale tutti l'altri pilastri sò integrati. Avemu stabilitu un scopu di ottene a neutralità di u carbone da u 2050 è facemu investimenti significativi in ​​questu duminiu per aiutà i nostri clienti è i partenarii pruprietarii di marca à riduce l'emissioni di Scope 2 è Scope 3 è à ghjunghje i so obiettivi di riduzione di u carbone.


Data di publicazione: 01 settembre 2023

Abbunatevi à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o a lista di prezzi, lasciate u vostru email è vi cuntatteremu in 24 ore.

Seguiteci

nantu à i nostri social media
  • Facebook
  • sns03
  • sns02