Cunniscenza di l'industria | I requisiti à quale fà attenzione quandu si stampa u campione

Introduzione: A stampa hè largamente aduprata in a vita, ùn importa ciò chì a maiò parte di i lochi utilizanu a stampa. In u prucessu di stampa, parechji fattori affettanu l'effettu di stampa, dunque a stampa stamperà prima campioni è campioni per paragone, in casu chì ci sianu errori in tempu per curregge, per assicurà a perfezione di a stampa, sparte a stampa per vede u campione per fà attenzione à uni pochi di requisiti, u cuntenutu per l'amichi per riferisce.

Campioni di stampa

A stampa per vede u campione hè u metudu u più cumunu utilizatu in l'operazione di stampa per verificà è cuntrullà a qualità di a stampa, sia a stampa monocromatica sia a stampa a culori, u prucessu di stampa, l'operatore deve spessu aduprà i so ochji per paragunà ripetutamente cù u campione per scopre a differenza trà a stampa è u campione, curreggendu in tempu utile per assicurà a qualità di i prudutti stampati.

L'intensità di a luce

L'intensità di a luce affetta direttamente u ghjudiziu di u culore di u campione di stampa, l'intensità di a luce ùn hà micca solu un impattu nantu à u culore di a luce è di u bughju, ma cambia ancu l'aspettu di u culore.

Di solitu observemu una colonna illuminata, u latu luminosu per u tonu chjaru, u latu di a retroilluminazione per u tonu scuru. A cumbinazione di a parte chjara è scura hè u tonu mediu.
Ritrattu
U listessu ughjettu, in a fonte di luce standard hè di culore pusitivu, se a luce diventa gradualmente più forte, a so tonalità cambia ancu à a tonalità luminosa, a luce rinfurzata finu à un certu puntu, qualsiasi culore pò esse cambiatu in biancu. A porcellana nera hà ancu u so puntu riflettente biancu, perchè u puntu riflettente hè à a cuncentrazione di luce, è hè fortemente riflessu.

In listessu modu, a luce si riduce gradualmente, una varietà di culori à a leggerezza di u cambiamentu di tonalità bassu, a luce diminuisce finu à un certu puntu, ogni culore diventerà neru, perchè l'ughjettu ùn riflette alcuna luce hè nera.

A tavula di visualizazione di l'attellu di stampa deve risponde à i requisiti generali di illuminazione à circa 100lx, per identificà currettamente u culore.

Luce di culore differente

A luce di culore per fighjà u campione è a luce di u ghjornu sottu à u campione hè diversa, in a pratica di pruduzzione, a maiò parte travaglianu sottu à l'irradiazione di putenza, è ogni fonte di luce hà un certu culore.

Questu porta certe difficultà per ghjudicà currettamente u culore originale o di u pruduttu, u culore chjaru sottu à a visualizazione di u culore, u cambiamentu di culore hè generalmente u listessu culore diventa più chjaru, u culore cumplementariu diventa più scuru.

Per esempiu.
Culore rossu chjaru, u rossu diventa più chjaru, u giallu diventa aranciu, u verde diventa scuru, u verde diventa scuru, u biancu diventa rossu.

Culore verde chjaru, u verde diventa chjaru, u verde diventa chjaru, u giallu diventa verde giallu, u rossu diventa neru, u biancu diventa verde.

Sottu à a luce gialla, u giallu diventa più chjaru, u magenta diventa rossu, u verde diventa verde, u turchinu diventa neru, u biancu diventa giallu.

Vista di luce blu, u blu diventa chjaru, u verde diventa chjaru, u verde diventa scuru, u giallu diventa neru, u biancu diventa blu.

In l'attellu di stampa, sceglite generalmente una temperatura di culore più alta (3500 ~ 4100k), u coefficientu di resa di culore di a luce di u ghjornu hè megliu cum'è fonte di luce di mostra, ma nutate chì a luce di u ghjornu hè ligeramente blu-viola.

Prima è dopu u cuntrastu di culore

Prima fighjate u campione è dopu fighjate a stampa è prima fighjate a stampa è dopu fighjate u campione, i risultati saranu ligeramente diffirenti, divisi in dui fighjate un culore quandu a sensazione ùn hè micca listessa.
Ritrattu
Stu fenomenu hè chjamatu a reazione di cuntrastu di culore successiva.

Perchè ci hè una reazione di cuntrastu di culore sequenziale? Questu hè perchè u primu culore à fighjà e fibre nervose di culore di l'eccitazione di u culore, è fighjà subitu altri culori, altri nervi di culore eccitati rapidamente per causà sensazione di culore, mentre chì u primu nervu di culore in u statu di inibizione dopu l'eccitazione, è dopu l'eccitazione lenta, pruvucendu una risposta di fase di culore negativa.

Sta reazione, inseme cù a tonalità di u novu culore, forma un novu culore, dunque cambia u culore dopu avè guardatu. È cambià a tonalità o un mudellu regulare, hè di prima guardà u culore di l'aspetti cumplementari di u cambiamentu di culore.

Capisce i trè aspetti sopra è ammaestrà e so lege di cambiamentu, duvemu fà attenzione quandu fighjemu veramente u campione, in modu da assicurà a stabilità è migliurà a qualità di i prudutti stampati.

L'ochju fighja prima u culore, dopu fighja u culore di a tendenza à cambià
rossu giallu verde turchinu viola biancu

terra rossa rossu verde sapore giallu verde brillanti verde blu verde chjaru

giallu cù gustu di violeta rossu grisgiu-giallu verde lime turchinu brillanti turchinu viulettu ligeramente viulettu

verde rossu brillanti aranciu grisgiu verde viola rossu viulettu magenta

Blu Aranciu Doratu Giallu Verde Grisgiu Blu Rossu Viole Aranciu Chiaru

viola aranciu limone giallu giallu verde verde blu grisgiu viulettu verde giallu

A stampa hè divisa in stampa monocromatica è stampa a culori. A stampa monocromatica hè un metudu di stampa chì hè limitatu à un culore. A stampa a culori, invece, permette a stampa d'imagine à pienu culore. A maiò parte di a stampa a culori usa piastre di separazione di culori per riflette e diverse tonalità, e piastre di separazione di culori sò principalmente cumposte da piastre di schermu à quattru culori rossu (M), giallu (Y), blu (C) è neru (K).

A versione di separazione di u culore pò esse basata annantu à u principiu di separazione di u culore, marcata direttamente cù testu in a cromatografia di a rete CMYK in u numeru. In u bisognu di culori speciali, hè necessariu aduprà i quattru culori fora di u culore speciale, stabilisce a versione di culore spot. A versione di culore speciale di u logu di culore pò esse specificata in a cromatografia di una fase di culore particulare, debugata specificamente.

Rappresentazione di u culore di stampa

Culore di stampa à inchiostru, ci sò generalmente dui metudi.
① stampa di culore cù inchiostru à quattru culori, punti misti è stampa sovrapposta.

② inchiostru di stampa mistu, modulazione di u culore spot, vale à dì, l'usu di a stampa di culore spot, cù culore solidu o rapprisentazione di puntu di culore. Quessi dui metudi di designazione di culore è i metudi di fabricazione di piastre sò diffirenti in u disignu di stampa.

Scala di grigi per a stampa monocromatica
In a stampa monocromatica, a basa solida a più scura hè 100%; u biancu hè 0%, è e diverse sfumature di grisgiu trà di elle sò fatte chjamendu punti diversi, vale à dì, aduprendu u cuntrollu percentuale. Per facilità a lettura, di solitu in 50% à 100% di i toni di grisgiu scuru nantu à l'applicazione di lettere anti-bianche, è trà 50% è 0% cù lettere nere, ma deve ancu esse cunsideratu secondu u monocromaticu differente è a discrezione.

Stampa a culori di etichette à quattru culori
A stampa a culori hè stampata in rossu, giallu, turchinu, neru à quattru culori per pruduce mille culori diversi. Pò aduprà culori di stampa di piastra di separazione di culori. Tuttavia, u culore di u testu o di a grafica desiderata in u disignu pò aduprà a scala di culori per cunsultà u valore CMYK di ogni culore. Ma certi culori speciali cum'è l'oru, l'argentu è i culori fluorescenti ùn ponu micca esse cumposti da una sovrapposizione di inchiostru à quattru culori, devenu esse stampati cù inchiostru di culore spot di a piastra di culore spot.

Cambiamenti di piastra di culore

I bisogni di cuncepimentu mudernu sò diversi è variati, per sprime un umore più perfettu, o effetti più speciali, restauranu solu una parte di u culore originale di l'imagine, è ùn ponu micca ottene i requisiti richiesti. Dunque, u prucessu di a piastra di culore pò esse adupratu per cambià o cunvertisce l'ordine è u numeru di piastre di culore per ottene requisiti speciali di cuncepimentu di culore.

Biancu è neru pusitivu à dicroicu
L'usu di dui insemi di piastre di culore, aduprendu una pressa à un solu culore duie volte per compie a stampa, o cambià a pressa di culore una volta per compie. L'usu di a stampa à dui culori di solitu usa una piastra nera à un solu culore, è dopu ingere un altru culore cum'è u tonu di culore di a stampa cumminata di a piastra di culore. In u casu di l'uriginale ùn hè micca assai bonu, stu metudu di stampa à dui culori, spessu produce risultati inaspettati.

Stampa di sustituzione di piastre di culore
A stampa di sustituzione di piastre di culore hè in u disignu di stampa, a piastra di culore di un certu scambiu di culore, risultendu in un cambiamentu di piastra di culore. U scopu hè di perseguite un effettu d'imagine speciale, chì pò spessu purtà risultati inaspettati. In a separazione di culore di e quattru piastre, se dui o trè di i culori sò scambiati per a stampa, cambierà tuttu u layout originale di u tonu, risultendu in grandi cambiamenti.

Per esempiu: l'arburu verde hè custituitu da giallu, turchinu è un pocu di neru; se a versione gialla hè stampata in rossu, mentre chì a versione turchina ferma invariata, l'arburu verde diventerà viulettu, una pratica simile in certi cuncepimenti di poster è layout aduprata à volte, uttenerà un effettu novu.

Positivu à dui culori hè in e quattru versioni di duie di e piastre chì saranu tolte, solu duie versioni di stampa, vale à dì, stampa à dui culori. Un terzu culore pò esse pruduttu, cum'è u turchinu mischiatu cù u giallu per ottene u verde, postu chì ottene a tonalità di verde dipende cumpletamente da u rapportu trà i punti turchini è gialli prudutti. Un tonu nurmale fattu da l'imagine di culore, attraversu una certa piastra à dui culori per stampà per ottene un effettu di culore speciale.

Calchì volta, stu tipu di stampa hè adupratu in u disignu per creà una sensazione di freschezza. Pò esse adupratu per creà un effettu creativo speciale quandu hè applicatu à l'ambiente, l'atmosfera, u tempu è a stagione di una scena.

Per circà effetti tonali speciali, una di e piastre à quattru culori pò esse rimossa è a piastra à trè culori pò esse cunservata. Per fà chì l'effettu di l'imagine sia chjaru è prominente, spessu trè culori in u tonu più pesante è più scuru di a versione cum'è culore principale.

Pudete ancu aduprà una di e trè piastre cum'è una stampa di culore spot, per esempiu, a piastra nera fatta d'argentu o d'oru pruducerà una cumminazione di culori speciale. L'usu di tecniche di cambiamentu di piastra di culore, adatte per l'esagerazione, l'enfasi è l'effetti speciali di u trattamentu.

Stampa monocromatica
A stampa monocromatica si riferisce à l'usu di una sola piastra, chì pò esse nera, stampa di piastra à culori, o stampa di culori spot. A stampa di culori spot si riferisce à a modulazione speciale di un culore speciale necessariu in u disignu cum'è culore di basa, attraversu una piastra di stampa per compie.

A stampa monocromatica hè più largamente aduprata è produce i stessi toni ricchi per ottene risultati soddisfacenti. In a stampa monocromatica, a carta culurata pò ancu esse aduprata cum'è culore di basa, stampendu un risultatu simile à a stampa dicroica, ma cù un sapore particulare. Culori speciali I culori speciali includenu a stampa di culori lucidi è a stampa di culori fluorescenti.

A stampa à culori brillanti si riferisce principalmente à a stampa d'oru o d'argentu, per fà una versione à culori spot, generalmente aduprendu inchiostru d'oru o inchiostru d'argentu, o polvere d'oru, polvere d'argentu è oliu brillanti, agente à asciugatura rapida, cum'è u spiegamentu di a stampa.

Di solitu u megliu modu per stampà oru è argentu hè di mette u culore di basa, questu hè perchè l'inchiostru d'oru o d'argentu hè stampatu direttamente nantu à a superficia di a carta, perchè u gradu d'assorbimentu d'oliu nantu à a superficia di a carta affetterà a lucentezza di l'inchiostru d'oru è d'argentu. In generale, secondu i requisiti di cuncepimentu, si deve sceglie un certu tonu di pavimentazione. Cum'è l'esigenza di una lucentezza calda per i capelli d'oru, pudete sceglie a versione rossa cum'è culore di pavimentazione; vice versa, pudete sceglie u turchinu; sè vulete sia prufondu sia lucentezza, pudete sceglie u pavimentazione nera.

A stampa à culori fluorescenti si riferisce à l'usu di culori fluorescenti per a stampa di piastre à culori spot, aduprendu a stampa à inchiostru fluorescente, perchè a natura di l'inchiostru hè diversa, u culore stampatu hè estremamente attraente è luminosu. Adupratu in opere di design, pò pruduce un effettu distintivu è unicu.
Avvertimentu: Questu articulu hè una ripruduzzione di l'infurmazioni nantu à Internet, u copyright appartene à l'uriginale. Ripruducemu questu articulu per u scopu di sparghje più infurmazioni, senza usu cummerciale. Per piacè cuntattate l'editore per questioni di copyright. Questa dichjarazione hè sottumessa à l'interpretazione finale di u publicu.


Data di publicazione: 08 marzu 2023

Abbunatevi à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o a lista di prezzi, lasciate u vostru email è vi cuntatteremu in 24 ore.

Seguiteci

nantu à i nostri social media
  • Facebook
  • sns03
  • sns02