Attualmente usemu materie prime di film d'imballaggio flessibili, chì appartenenu principalmente à i materiali micca degradabili. Ancu s'è parechji paesi è imprese sò impegnati in u sviluppu di materiali degradabili, i materiali degradabili chì ponu esse aduprati per l'imballaggi flessibili ùn sò ancu stati rimpiazzati da a pruduzzione à grande scala. Cù l'attenzione crescente di u paese à a prutezzione di l'ambiente, parechje pruvince è cità anu emessu un limite di plastica o ancu in certi settori e lege di "pruibizione di a plastica". Dunque, per l'imprese d'imballaggi flessibili, a curretta comprensione di i materiali degradabili, hè un bon usu di i materiali degradabili, per ottene una premessa di imballaggio verde sustenibile.
A degradazione di a plastica si riferisce à e cundizioni ambientali (temperatura, umidità, ossigenu, ecc.), a so struttura subisce cambiamenti significativi, prucessu di perdita di prestazioni.
U prucessu di degradazione hè affettatu da parechji fattori ambientali. Sicondu u so mecanismu di degradazione, i plastichi degradabili ponu esse divisi in plastichi fotodegradabili, plastichi biodegradabili, plastichi fotobiodegradabili è plastichi chimicamente degradabili. I plastichi biodegradabili ponu esse divisi in plastichi biodegradabili cumpleti è plastichi biodistruttivi incompleti.
1. Plastiche fotodegradabili
A plastica fotodegradabile si riferisce à a reazione di decomposizione di a materia plastica sottu à a luce solare, in modu chì u materiale, dopu un certu periodu di tempu, perde a so resistenza meccanica è diventa polvere, chì pò ancu subisce una ulteriore decomposizione microbica, entrendu in u ciclu ecologicu naturale. In altre parole, dopu chì a catena moleculare di a plastica fotodegradabile hè distrutta da u metudu fotochimicu, a plastica perde a so propria forza è fragilità, è dopu diventa polvere per via di a currusione naturale, entra in u terrenu è rientre in u ciclu biologicu sottu l'azione di i microorganismi.
2. Plastiche biodegradabili
A biodegradazione hè generalmente definita cusì: a biodegradazione si riferisce à u prucessu di trasfurmazione chimica di i cumposti per via di l'azione di enzimi biologichi o di a degradazione chimica prodotta da i microorganismi. In questu prucessu, ponu ancu accade fotodegradazione, idrolisi, degradazione ossidativa è altre reazioni.
U mecanismu di a plastica biodegradabile hè: per via di batteri o idrolasi, u materiale polimeru si trasforma in diossidu di carbonu, metanu, acqua, sali inorganici mineralizzati è novi plastichi. In altre parole, i plastichi biodegradabili sò plastichi chì si degradanu per via di l'azione di microorganismi naturali cum'è batteri, muffe (funghi) è alghe.
U plasticu biodegradabile ideale hè un tipu di materiale polimeru cù prestazioni eccellenti, chì pò esse cumpletamente decompostu da i microorganismi ambientali è infine diventà una parte di u ciclu di u carbone in natura. Vale à dì, a decomposizione in u prossimu livellu di molecule pò esse ulteriormente decomposta o assorbita da i batteri naturali, ecc.
U principiu di a biodegradazione hè divisu in duie classi: prima, ci hè una degradazione biofisica, quandu l'attaccu microbicu dopu l'erosione di i materiali polimerichi, per via di a crescita biologica, i cumpunenti polimerichi sò sottili, idrolisi, ionizazione o protoni è si dividenu in pezzi d'oligomeri, a struttura moleculare di u polimeru hè immutabile, a funzione biofisica di u polimeru hè u prucessu di degradazione. U secondu tipu hè a degradazione biochimica, per via di l'azione diretta di microorganismi o enzimi, a decomposizione di u polimeru o a degradazione ossidativa in piccule molecule, finu à a decomposizione finale di diossidu di carbonu è acqua, stu modu di degradazione appartene à u modu di degradazione biochimica.
2. Degradazione biodistruttiva di a plastica
I plastichi biodegradabili, cunnisciuti ancu cum'è plastichi à collassu, sò un sistema cumpostu di polimeri biodegradabili è plastichi generali, cum'è l'amidu è a poliolefina, chì sò cumminati in una certa forma è ùn sò micca cumpletamente degradati in l'ambiente naturale è ponu causà inquinamentu secundariu.
3. Plastiche cumpletamente biodegradabili
Sicondu e so fonti, ci sò trè tippi di plastichi cumpletamente biodegradabili: polimeru è i so derivati, polimeru sinteticu microbicu è polimeru sinteticu chimicu. Attualmente, a plastica d'amidu hè l'imballu flessibile cumpostu u più utilizatu.
4. Plastiche biodegradabili naturali
I plastichi biodegradabili naturali si riferiscenu à i plastichi polimeri naturali, chì sò materiali biodegradabili preparati da materiali polimeri naturali cum'è l'amidu, a cellulosa, a chitina è e proteine. Stu tipu di materiale vene da diverse fonti, pò esse cumpletamente biodegradabile, è u pruduttu hè sicuru è micca tossicu.
Basatu annantu à a degradazione di diverse manere, è ancu in diverse parti di a dumanda, avà avemu bisognu di l'identità di u cliente di i materiali biodegradabili hè cumpletamente degradazione, degradazione è discarica o compost, richiede a degradazione di u materiale plasticu esistente per materiali cum'è u diossidu di carbonu, l'acqua è i sali inorganici mineralizzati, pò esse facilmente assurbitu da a natura o riciclà torna da a natura.
Data di publicazione: 14 di lugliu di u 2022


