1. U plasticu biologicu equivalente à i plastichi biodegradabili
Sicondu e definizioni pertinenti, i plastichi biodegradabili si riferiscenu à i plastichi prudutti da microorganismi basati annantu à sustanzi naturali cum'è l'amidu. A biomassa per a sintesi di i bioplastichi pò vene da u granu, a canna da zuccheru o a cellulosa. È i plastichi biodegradabili, si riferisce à e cundizioni naturali (cum'è u terrenu, a sabbia è l'acqua di mare, ecc.) o cundizioni specifiche (cum'è u compostu, e cundizioni di digestione anaerobica o a cultura di l'acqua, ecc.), chì per l'azione microbica (cum'è batteri, muffe, funghi è alghe, ecc.) causanu degradazione, è infine si decomponenu in diossidu di carbonu, metanu, acqua, sali inorganici mineralizzati è novi materiali plastichi. I plastichi biodegradabili sò definiti è classificati secondu a fonte di cumpusizione di u materiale; I plastichi biodegradabili, invece, sò classificati da una perspettiva di fine vita. In altre parole, u 100% di i plastichi biodegradabili ùn ponu micca esse biodegradabili, mentre chì alcuni plastichi tradiziunali à base di petroliu, cum'è u tereftalatu di butilene (PBAT) è u policaprolattone (PCL), ponu esse.
2. Biodegradabile hè cunsideratu biodegradabile
A degradazione di a plastica si riferisce à e cundizioni ambientali (temperatura, umidità, umidità, ossigenu, ecc.) sottu l'effettu di cambiamenti significativi in a struttura, prucessu di perdita di prestazioni. Pò esse divisa in degradazione meccanica, biodegradazione, fotodegradazione, degradazione termo-ossigenu è degradazione fotoossigenu. Se una plastica si biodegraderà cumpletamente dipende da una quantità di fattori, cumpresi a cristallinità, l'additivi, i microrganismi, a temperatura, u pH ambientale è u tempu. In assenza di cundizioni adatte, parechje plastiche degradabili ùn sò micca solu incapaci di biodegradà cumpletamente, ma ponu ancu avè effetti negativi nantu à l'ambiente è a salute umana. Cum'è una parte di a degradazione di l'ossigenu di l'additivi plastichi, solu a ruptura di u materiale, degradazione in particelle di plastica invisibili.
3. Cunsiderate a biodegradazione in cundizioni di cumpostaggio industriale cum'è biodegradazione in l'ambiente naturale
Ùn si pò micca fà esattamente un segnu d'uguaglianza trà i dui. I plastichi cumpostabili appartenenu à a categuria di i plastichi biodegradabili. I plastichi biodegradabili includenu ancu i plastichi chì sò biodegradabili in modu anaerobicu. U plasticu cumpostabile si riferisce à u plasticu in cundizioni di cumpostu, per via di l'azione di i microorganismi, in un certu periodu di tempu in diossidu di carbonu, acqua è sali inorganici mineralizati è nuove sustanze cuntenute in l'elementi, è infine compost furmatu cuntenutu di metalli pesanti, test di tossicità, i detriti residuali devenu risponde à e disposizioni di e norme pertinenti. I plastichi cumpostabili ponu esse ulteriormente divisi in compost industriale è compost di giardinu. I plastichi cumpostabili in u mercatu sò basicamente plastichi biodegradabili sottu a cundizione di cumpostu industriale. Perchè sottu a cundizione di compost u plasticu appartene à u biodegradabile, dunque, se u plasticu cumpostabile scartatu (cum'è l'acqua, a terra) in l'ambiente naturale, a degradazione di u plasticu in l'ambiente naturale hè assai lenta, ùn pò micca degradà cumpletamente in pocu tempu, cum'è u diossidu di carbonu è l'acqua di i so effetti negativi nantu à l'ambiente è u plasticu tradiziunale, ùn ci hè micca una differenza sustanziale. Inoltre, hè statu signalatu chì i plastichi biodegradabili, quandu sò mischiati cù altri plastichi riciclabili, ponu riduce e proprietà è e prestazioni di i materiali riciclati. Per esempiu, l'amidu in l'acidu polilatticu pò purtà à buchi è macchie in u film fattu di plastica riciclata.
Data di publicazione: 14 di lugliu di u 2022


